Wij zijn een officiële trouwlocatie en hebben jarenlange ervaring met grote en kleine bruiloften. Het is mogelijk om alles bij ons te organiseren, van ceremonie tot receptie tot feestavond. Maar vraag ons ook gerust om een gedeelte van uw trouwdag te verzorgen.
Het park en bijbehorende kasteel vormen een prachtig decor voor uw trouwfoto’s, terwijl de gasten op ons terras genieten van een feestelijk glas bubbels.
Het ‘hart’ van de Oranjerie is Kamer 2, met eigen bar en mooi uitzicht over het terras, park en Kasteel. De grote raampartijen zorgen voor veel lichtinval en een mooie ambiance voor uw bruiloft. Kamer 2 heeft een eigen entree.
De ruimte waar de geschiedenis en het heden feilloos samenkomen, met uitzicht over het terras, park en kasteel. De warme sfeer, hoge plafonds en zachte kleuren zorgen ervoor dat uw gasten zich meer dan welkom voelen.
Zoals de naam al doet vermoeden, zijn er stallen in De Stallen. Ideaal voor een creatieve setting of feestelijk gedeelte van uw trouwdag. Met een eigen bar en entree, zijn de Stallen de perfecte locatie voor uw huwelijksfeest.
Wij zien u al staan. Het kersverse bruidspaar dat op het terras de taart aansnijdt. De gasten die het glas heffen op uw toekomst. En de fotograaf die een groepsfoto maakt met het park als prachtig decor!
Onze trouwlocatie biedt alles voor uw bruiloft. Van heerlijke hapjes en drankjes tot sfeervol diner en uitbundig feest. Omdat we een officiële trouwlocatie zijn, kunnen we ook de ceremonie verzorgen in een van de zalen of buiten op het terras in het park. We helpen u ook graag met eventuele extra aankleding van de zalen, bloem- en groendecoraties en bijzonder entertainment.
Uw mooiste dag verdient al onze aandacht. Wilt u nog een keer met de ceremoniemeester of fotograaf langskomen? Is de familie benieuwd waar het feest gehouden wordt? Komt u vooraf een keer kijken bij een andere trouwerij? Wilt u het draaiboek toch nog een keer doornemen? Weet dat u altijd welkom bent! Onze aandacht is namelijk écht altijd inbegrepen.
Uw gasten genieten van onbeperkt drankjes uit het Hollands drankenassortiment. Op de tafels plaatsen wij zoute koekjes en nootjes en tussendoor serveren we 2 luxe hapjes (canapés). Vanaf € 19,50 p.p. (voor 2 uur receptie).
Het receptie arrangement (2 uur dranken, tafelgarnituur en hapjes) met aansluitend een heerlijk 3-gangen diner (uitgeserveerd, buffet of bbq). Inclusief huiswijnen en dranken tijdens het diner. Vanaf € 65,- p.p.
Zelfs het arrangement is een feest! Geniet van onbeperkt drankjes uit het Hollandse assortiment, 2 luxe hapjes, 3 bittergarnituur hapjes én aan het einde van de avond een puntzakje friet met (truffel-)mayonaise. Vanaf € 34,50 p.p. (4,5 uur feestavond).
Omdat geen bruid, bruidegom en bruiloft hetzelfde is, maken we graag een programma en offerte op maat. Deel uw wensen met ons, dan maken wij een offerte op maat.